تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی
تاریخ : دو شنبه 10 اسفند 1394
نویسنده : samiM

مسجد شیخ برخ قشم از مساجد معروف در جزیره قشم می باشد و اولین مسجد ساخته شده در قشم می باشد که زمان ساخت آن به اوایل قرن دوم هجری قمری می رسد و توسط همت زاهدی که به خواجه برخ یا همان پیر تم توجه زیادی مسجدی به نام مسجد شیخ برخ قشم ساخته شد.بازدید از این مسجد برای گردشگران تور قشم نوروز 95 علاقه مند به آثارتاریخی می تواند جذاب باشد. قابل ذکر است که قاب تخته یکی از لنگه های در مسجد شیخ برخ قشم در موزه ملی میراث فرهنگی ایران باستان نگهداری می شود.

 

مسجد جامع قشم در قسمت مرکزی شهر قرار دارد و جز قدیمی ترین و مهمترین مساجد قشم می باشد ، با توجه به تحقیقات و اکتشافات انجام شده این مسجد مربوط به دوران صوغیه همسر حاکم وقت آن دوره بوده که در سال 1202 بنا گردیده است . در این مسجد 16 ستون در دو ردیف وجود دارد که پوشش سقف بر روی این ستون ها قوسی شکل است . علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در سفر تور قشم 95 خود از مسجد جامع قشم بازدید کنند و قابل ذکر است که این مسجد در طول عمر خود چندین با مورد بازسازی قرار گرفته است و هم اکنون در ایام جشن های مذهبی و روز های جمعه نمار در این مسجد برگزار می گردد.

 مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: مساجد معروف قشم , مساجد قشم , مسجد جامع قشم , مسجد شیخ برخ قشم , ,
تاریخ : دو شنبه 10 اسفند 1394
نویسنده : samiM

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری برای گردشگران تور قشم عید 1395 است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافران تور قشم 95 می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: هتل 5 ستاره در قشم,هتل سورینت قشم,قیمت هتل سورینت قشم,رزرو هتل سورینت قشم,افتتاح هتل سورینت قشم,هتل سورینت در قشم, , ,
تاریخ : دو شنبه 10 اسفند 1394
نویسنده : samiM

دلفین های خلیج فارس

دلفین های خلیج فارس در  جزیره زیبای هنگام که جز جزایر خلیج فارس در کنار جزیره قشم می باشد و به دلیل وجود دلفین ها در آبهای نزدیک جزیره زبانزد عام و خاص می باشد . برای رفتن  به جزیره مرجانی هنگام باید به جزیره قشم رفته  و از آنجا به روستای شیب دراز بروید . گردشگران تور قشم نوروز 95 می توانند در اسکله شیب دراز یا کندالو با قایق هایی در مسیر هنگام به قشم رفت و آمد دارند به هنگام رسید. مسافران تور قشم زمستان 94 میتوانید  علاوه بر دیدن دلفین ها رفتن به کمپینگ در این سواحل را در برنامه خو جای دهید . شما می توانید در یک روز آفتابی سوار بر قایق ها شده و در راه وزش باد از سمت شمال را حس کنید و با فاصله گرفتن از موج شکن و نیم خیز شدن می توانید دسته های دلفین های خلیج فارس را ببینید که شما را محو خود میکند ، مسافران تور قشم فروردین 95 می توانند شاهد این باشند که دلفین ها با هماهنگی خاصی روی آب می آیند و  از شنای منظم آنها لذت ببرند.

 مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: دلفین های خلیج فارس,جاذبه های توریستی قشم , دیدنی های قشم , جاذبه های طبیعی قشم , مکانهای دیدنی قشم , ,
تاریخ : دو شنبه 10 اسفند 1394
نویسنده : samiM

هتل آسماری قشم از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز جزیره بسیار زیبای قشم قرار دارد . از امکانات می توان به  رستوران ، سرویس تاکسی اشاره کرد . هتل آسماری قشم در فضایی آرام مجهز به آخرین استانداردهای هتلداری و در محیطی خاص همراه با چشم انداز زیبا گردشگران تور قشم اسفند 94را پذیراهستند و خدمات خور را به آنها ارائه می کنند . همچنین قابل ذکر است این هتل از مرکز شهر 5 دقیق فاصله دارد که نزدیک به بسیاری از مراکز خرید می باشد . مسافران تور قشم عید 1395 برای رفتن به این هتل می توانند از آدرس زیر استفاده کنند. آدرس

آدرس هتل آسماری قشم --->  جزيره قشم ،  بازار قديم ،  ميدان پاسداران ، کوچه مسجد صاحب الزمان 

 

 

 

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

هتل آپارتمان پلاس قشم از هتل های خوب این جزیزه می باشد که به مرکز خرید سیتی سنتر , دریا , قلعه پرتغالی ها , پارک شهر ساحلی و... بسیار نزدیک است و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این مراکز تفریحی بروید. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران تور قشم 95 نظیر تلویزیون ال سی دی , تلفن , یخچال , کتری برقی , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل داشتن لابی شیک و کافی شاپیزیبا می باشد. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و خبره آماده خدمت رسانی به مسافران تور قشم نوروز 95می باشد.

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: رزرو هتل در قشم با قیمت مناسب , هتل آپارتمان های قشم , هتل های 2 ستاره قشم , هتل های ارزان قشم , ,
تاریخ : دو شنبه 10 اسفند 1394
نویسنده : samiM

رستوران اربابی قشم رستوران ی بی نظیر در زمینه سرو غذاهای خانگی می باشد که طعم بسیار خوبی دارند.برای اکثر گردشگران این رستوران شناخته شده می باشد. شما می توانید بعد از یک روز گشت و گذار در جزیره قشم به همراه خانواده خود به این رستوران رفته و ساعات خوشی را با طعم یک غذای لذت بخش در سفر تور قشم فروردین 95 به همراه عزیزان خود رقم بزنید . برای دسترسی به رستوران اربابی قشم می توانید به نخل زرین نرسیده به امام قلی خان و پشت بانک ملی بروید.

 

رستوران دریا قشم از بهترین رستوران های جزیره قشم می باشد که انواع غذاهای ایرانی بسیار لذیذ و غذاهای دریایی در آن سرو می شود که طعم خوب غذاهای این رستوران هر گردشگری را به سمت خود جذب می کند.این رستوران در منطقه درگهان قشم واقع شده است و در بازار دریا ، طبقه اول قرار دارد.شما مسافر تور قشم بهار 95 می توانید بعد از چند ساعت خرید در بازار ناهار خود را در رستوران مجلل دریا میل کنند. شماره تماس این رستوران 07635273590 می باشد.

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: رستوران های خوب قشم ,رستوران های قشم,رستوران هاي قشم, بهترین رستوران های قشم ,رستوران هاي خوب قشم ,رستوران های جزیره قشم ,
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM
 

آیین کهن نوروز صیاد در قشم  هر ساله در وسط تابستان برگزار می شود در این روز هیچ کدام از صیادان قشم ماهی و موجود آبزی را صید نمی کنند و در این روز جشن به پا می کنند ، این روز دقیقا در آخرین روز تیر ماه می باشد . گردشگران تور قشم نوروز 95 می توانند در این زمان از سال به روستای سلخ بروند و آیین کهن نوروز صیاد در قشم را از نزدیک ببینند که از صبح تا غروب می باشد. و همچنین مردمان این منطقه در روز جشن  از خوردن غذاهای دریایی پرهیز می کنند . این مراسم به منظور جلوگیری از آسیب به ماهی ها در زمان تخم ریزی آن ها می باشد که یک کار هدفمند برای حفاظت از محیط زیست می باشد. مسافران تور قشم زمستان 94 که قصد بازدید از آیین کهن نوروز صیاد در قشم  را دارند میتوانند این روز با اهالی منطقه جشن بگیرند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: جشن نوروز صیاد در جزیره قشم,آیین کهن نوروز صیاد در قشم,جشن نوروز صیاد در جزیره قشم,نوروز صیاد قشم,جشن نوروز صیاد در قشم, , ,
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM

قلعه نادری لافت قشم از جاذبه های دیدنی و تاریخی جزیره قشم به حساب می رود که کنار تپه ای که در روستای لافت دیده می شود قرار دارد که بومیان آنجا آن را قلعه نادری می گوینداین بنا برای گردشگران تور قشم بهمن 94 که علاقه مند به این نوع سازه ها هستند جذاب است. قابل ذکر است که که این قلعه در نزدیکی چاه طلا واقع شده است که به همین دلیل برخی معتقدند که قلعه نادری لافت قشم به زمان قبل از اسلام برمی گردد. در سفر تور قشم 95 می توانید از نزدیک این قلعه را بازدید کنید و متوجه شوید که که معماری این قلعه به قلعه پرتغالی ها شباهت دارد .

 

قلعه پرتغالی‌های قشم از لحاظ موقعیت مکانی در سمت شمال جزیره و در ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته است . گفته می شود که این قلعه به دستور دریانور پر تغالی به نام آلفونسو آلبركرك ساخته شده است . داستان از این قرار است که آلبوكرك جزاير  در دهانه خليج فارس را به تصرف خود در آورد و به بازرگانی دریایی بين هند و اروپا پرداخت. مسافران تور قشم اسفند 94 می توانند از این آثار تاریخی بازدید کنند و با تاریخ این قسمت از ایران زمین آشنا شوند . پرتغالی ها در آن زمان به ساخت وسازهای زیادی پرداختند كه از آن جمله دژهاي هرمز ، قشم و لارك را می توان نام برد . قلعه قشم با مساحتي که بيش از 2 هزار متر مربع می باشد از سنگهاي آهكي و گچي با ملاط ساروج محلي ساخته شده و همچنین طي يك قرن نیز چندين بار استحكام بخشي و بازسازی شده است. این قلعه از جاذبه های مهم برای گردشگران تور قشم عید 1395 می باشد.

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: قلعه های معروف قشم ,قلعه نادری لافت قشم , قلعه پرتغالی های قشم , جاذبه های تاریخی قشم , بناهای تاریخی قشم , ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

ماهی ها و آبزیان قشم که شامل آبزیان ظریف ، ماهی های تزئینی، مرجان ها ، صدف ، حلزون ، نرم تنان ، شقایق ها ، اسفنج ها ، عروس های دریایی و . . . می باشد در پناهگاه خود ، خلیج فارس که مکانی آرام و گرم می باشد زندگی می کنند. از ماهی های خوراکی خلیج فارس می توان به شاه ماهی ، شوریده ، حلواه سیاه ، سرخو ، شعری و . . . اشاره کرد ، گردشگران تور قشم زمستان 94 علاقه مند به ماهی ها و آبزیان قشم می توانند به این جزیره بروند و از نزدیک این موجودات را مشاهده کنند.

قشم جز جزیره های مهم و پر رفت و آمد خلیج فارس محسوب می شود که دارای بنادر قدیمی و پررونق اقتصادی می باشد که بازار بسیار مهم برای کالاهای کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد. در گذشته بنادر صیادی و بنادر تجاری در نزدیک هم قرار داشتند ولی امروزه برای پیشرفت اقتصادی بندرگاه های قشم به صورت اختصاصی خدمات به کشتی های تجاری و صیادان را به عهده گرفته اند شما می توانید در سفر تور قشم بهمن 94 خود سری به این بندرها بزنید. از بندرهای مهم و شهرستان های قشم می توان به بهمن ، شهید ذاکری ،سلخ ، مسن ، سوزا ، کاوه ، لافت ، درگهان ، باسعیدو ، فجر ، شرکت نفت ، رمچاه ، کندالو ، طبل ، هنگام اشاره کرد. بعضی از این بندر ها علاوه بر این که خاصیت تجاری دارند برای گردشگری نیز از آنها بازدید می شوند مثل جزیره هنگام که مسافران تور قشم 95 به این جزیره توجه به خصوصی دارند.

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری قشم,بندرگاه های قشم,ماهی ها و آبزیان قشم,جاذبه های توریستی قشم,جاذبه هاي توريستي قشم ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

جزایر مرجانی قشم جز خاص ترین و کمیاب ترین مجموعه های مرجانی در دنیا می باشد که در آبهای جزیره قشم در خلیج فارس دیده می شود. با توجه به تصویر برداری که از این قسمت ها شده است انواع موجودات ریز دریایی و آبزیان مثل ماهی های رنگارنگ با شکل های مختلف دیده می شود. گردشگران تور قشم تعطیلات بهمن 94 که به جزیره هنگام و شحال جزیره لارک می روند بدانند که جزایر مرجانی قشم به این سواحل نزدیک می باشد زیرادارای ظرفیت بسیار بالا در این زمینه می باشد.

 

 

 

بام قشم از جاذبه های زیبای قشم به حساب می آید که از لحاظ موقعیت مکانی در قسمت غربی  و  بین روستای سلخ و طبل قرار گرفته است ، این بام فلاتی می باشد مر تفع که دارای نمایی چشم گیر و کم نظیر است و قسمت بیشتر این منطقه از سنگ آهک و پوسته های صدف می باشد . گردشگران تور قشم نوروز 95 که رفتن به بام قشم دارند بهترین راه از طرف روستای طبل می باشد ، شما می توانید در انتهای راه ماشین رو بعد از 15 دقیقه پیاده روی به این منطقه برسید . در این مکان می توان آثاری از یک روستای ویران نیز مشاهده کرد ، آثاری که دارای قدمت تاریخی می باشند. وقتی که مسافران تور قشم بهمن 94 به بام قشم برسند میتوانند نمایی زیبا از جنگل حرا ، سواحل خلیج فارس را ساعت ها به نظاره بنشینند  و در شب هنگام آن به تماشای ستاره بپردازند . 

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: جاذبه های طبیعی جزیره قشم,جزایر مرجانی قشم,بام قشم,از جاذبه های طبیعی و دیدنی جزیره قشم ,جاذبه های طبیعی جزیره قشم ,از جاذبه های طبیعی قشم ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

رستوران های قشم دارای غذاهای متنوع نظیر دریایی ، ایرانی ، انواع کباب ، فست فود ، بین المللی و . . . می باشد . رستوران های جزیره قشم اکثرا در هتل های می باشند و بقیه در کنار دریا و مراکز تجاری شهر قرار دارند.ساعت کار رستوران ها 12 تا 15 و 19 تا 24 می باشد. مسافران تور قشم دی 94 می توانند در سفر خود به رستوران های معروف جزیره قشم بروند و انواع غذاهای دریایی و بین المللی را میل کنند.

نام رستوران های جزیره قشم :

رستوران بانی ، رستوران نعیم ، رستوران شاد ، رستوران آریا ، رستوران سید ، رستوران آبیدر ، رستوران عرفان ، رستوران پردیس ، رستوران خلیج فارس ، غذا سرای 133 ، کبابسرای کردستان 1 و 2 ، کباب دبش ، غذاخوری زیتون ، کباب شقایق ، پیتزا تنوری سان برگر ، پیتزا ساندویچ جزیره ،پیتزا ساندویچ رامیسا ، پیتزا دلف ، پیتزا و ساندویچ زیتون ، پیتزا و کنتاکی شب ، کباب ترکی و رامیسا ، ساندویچ گلشن ، ساندویچ شبهای جزیره ، ساندویچ هایدا ، رستوران سبز شاندیز . . . مسافران تور قشم زمستان 94 می توانند سفری خاطره انگیز را در قشم همرا با رستوران های آن تجربه کنند.

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: رستوران های قشم,رستوران هاي قشم, رستوران های خوب قشم ,بهترین رستوران های قشم ,رستوران هاي خوب قشم ,رستوران های جزیره قشم ,
تاریخ : دو شنبه 23 آذر 1394
نویسنده : samiM

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری برای گردشگران تور قشم دی 94 است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .



مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: هتل 5 ستاره قشم,هتل سورینت قشم,قیمت هتل سورینت قشم,رزرو هتل سورینت قشم,افتتاح هتل سورینت قشم,هتل سورینت در قشم, ,
تاریخ : دو شنبه 23 آذر 1394
نویسنده : samiM

هتل آرمان قشم از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار ساحلی شهر درگهان که دارای چشم اندازی بسيار زیبا و ديدنی نزدیک به  مجتمع های تجاری  می باشد و با بهترین امکانات هتلداری پذیرای میهمانان خود می باشد . هتل آرمان قشم جز اولین هتل های شهر درگهان می باشد که دارای اتاقهای راحتی برای مسافران تور قشم تعطیلات بهمن 94 است که تعداد این اتاقها 27 عدد می باشد . از امکانات این هتل که قابل ذکر است می توان به تخت خواب های مناسب و دستگاه تلویزیون ، تلفن ، سیستم های گرمایشی و خنک کننده با تهویه مناسب ، یخچال و . . .  اشاره کرد . در کل اتاقهای هتل آرمان قشم دارای تجهیزات لازم و ضروری برای گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات 22 بهمن 94 می باشد . همچنین شما می توانید در کافی شاپ زیبا و جدید هتل آرمان قشم لحظات خوبی را سپری کنید.

 

 مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: هتل آرمان قشم,هتلهای قشم درگهان,هتلهای قشم با قیمت,لیست هتلهای قشم,هتلهای جزیره قشم ,
تاریخ : دو شنبه 23 آذر 1394
نویسنده : samiM

 جنگل دریایی حرا قشم

 

جنگل دریایی حرا قشم از جاذبه های طبیعی قشم به حساب می آید .نوع حرا كه اسم علمي و اصلی آن به حكيم و فيلسوف ايراني ابوعلي سینا نسبت داده شده است .  درختچه‌اي می باشد که در اندازه‌هاي مختلف 3 تا 6 متر، با شاخ و برگ سبز رنگ روشن می باشد. گردشگران تور قشم زمستان 94 می توانند از این جنگل بازدید کنند .حرا درختي می باشد که در آب شورزي در زمان مد دريا تا گلوگاه داخل آب می رود و با خاصيت تصفيه‌اي كه پوست درخت دارد قسمت شيرين آب دريا را جذب کرده  و نمك آن را جدا و دفع مي‌كند. در تنگه خوران مابین جزيره قشم و  قسمتی از ساحل استان هرمزگان جنگل دريايي حرا در وسعتی تقریبا 90000 هكتار ایجاد شده است كه تنوع زيستي زیادی دارد و زيستگاه مناسبی برای پرندگان مناطق گرمسيري محسوب می شود.  منطقه حفاظت شده حرا نام ذخيرگاه زيستركره جهاني را همراه دارد. مسافران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 می توانند بازدید از این جاذبه طبیعی را در برنامه ی سفر خود جای دهند.

dare setaregan qeshm

دره ستارگان قشم که مردم بومی ناحیه به دره ستاره افتاده یا استاره كفته هم نام داده اند در روستاي بركه خلف و در جزیره قشم قرار گرفته است. روستاي بركه خلف در ۱۵ km شهر قشم قرار گرفته است و در جاده جنوبی جزیره قشم واقع شده است که از جاذبه های مهم برای گردشگران تور قشم دی 94 می باشد. اسم روستاي بركه خلف كه اهالی بسيار خونگرم و مهمان نوازی دارد شامل دو كلمه بركه و خلف می باشد. در این روستا بركه ي آب شيريني وجود دارد كه گویی متعلق به شخصي به اسم خلف می باشد و اين اسم را بر اين روستا ماندگار كرد. مسافران تور قشم برای تعطیلات ورودی 8 دی 94 می توانند از  مسیر دسترسي به روستاي بركه خلف به صورت آسفالت است و از روستا تا اول دره ستاره ها، جاده خاكي به طول تقریبی پانصد متر  که برای اتومبیل سواری مناسب است ساخته شده است به این مکان بروند. اعتقاد مردم بر این است که دره ستارگان قشم محل برخورد ستاره ای از آسمان می باشد و یا به عبارتی ستاره ای از آسمان بر زمین افتاده است و دره ستاره های قشم را ایجاد کرده است. شما می توانید در سفر خود با تور قشم بهمن 94 از این مکان بازدید کنید.

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: جاذبه های طبیعی قشم , از جاذبه های طبیعی و دیدنی جزیره قشم ,جاذبه های طبیعی جزیره قشم ,از جاذبه های طبیعی قشم , ,
تاریخ : دو شنبه 23 آذر 1394
نویسنده : samiM

بام قشم از جاذبه های زیبای قشم به حساب می آید که از لحاظ موقعیت مکانی در قسمت غربی  و  بین روستای سلخ و طبل قرار گرفته است ، این بام فلاتی می باشد مر تفع که دارای نمایی چشم گیر و کم نظیر است و قسمت بیشتر این منطقه از سنگ آهک و پوسته های صدف می باشد . گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 که رفتن به بام قشم دارند بهترین راه از طرف روستای طبل می باشد ، شما می توانید در انتهای راه ماشین رو بعد از 15 دقیقه پیاده روی به این منطقه برسید . در این مکان می توان آثاری از یک روستای ویران نیز مشاهده کرد ، آثاری که دارای قدمت تاریخی می باشند. وقتی که مسافران تور قشم دی 94 به بام قشم برسند میتوانند نمایی زیبا از جنگل حرا ، سواحل خلیج فارس را ساعت ها به نظاره بنشینند  و در شب هنگام آن به تماشای ستاره بپردازند . 

 مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: بام قشم,بام سبز قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های توریستی قشم , ,
تاریخ : دو شنبه 9 آذر 1394
نویسنده : samiM

هتل گل پونه قشم هتلی 2 ستاره در جزیره قشم می باشد . از هتل های خوب و راحت با تجهیزات لازم می باشد . کارکنان این هتل تمام امکانات لازم را برای میهمانان خود فراهم می کنند و در ساعات مختلف پذیرای مسافران تور قشم برای تعطیلات ورودی 8 دی 94  هستند . از مزیت های هتل گل پونه قشم نزدیک بودن آن به بازارهای قشم است . شما می توانید با قیمت مناسب این هتل را رزرو کنید .

آدرس هتل : چهارراه پرديس - خيابان فلسطين - اول خيابان گلشهر

 

 

 

هتل آپارتمان وانیا قشم هتل یک ستاره می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار امام قلی خان قشم بین مجموعه های تجاری سیتی سنتر و ستاره می باشد . از امکانات این هتل که برای میهمانان خود فراهم کرده است عبارتند از : اتاق های مجهز به وسایل لازم مثل یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و از امکانات هتل کافی شاپ می باشد . مسافران تور قشم نوروز 95 کی توانند هتل آپارتمان وانیا قشم را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفری کم هزینه را در قشم تجربه کنند . فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو می باشد  و از اماکن دیدن نزدیک به هتل می توان جنگل دریایی حرا ، پارک زیتون نام برد. قابل توجه گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 که با کودک خود سفر می کنند هتل آپارتمان وانیا قشم برای اطفال زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد .

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: هتل آپارتمان در قشم,هتل گل پونه قشم,هتل آپارتمان وانیا قشم,هتل نخل زرین قشم,هتل آپارتمان پلاس قشم,هتل آسماری قشم ,
تاریخ : دو شنبه 9 آذر 1394
نویسنده : samiM

هتل سینگو قشم

هتل سینگو قشم در منطقه درگهان این جزیره واقع شده است و در نزدیکی دریای همیشه خلیج فارس می باشد. این هتل 3 ستاره متشکل از 65 اتاق با امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون , یخچال , تلفن , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. کافی شاپ و سالن صبحانه هتل در لابی آن قرار دارد که مسافران عزیز تور قشم دی 94 می تونند صبحانه خود را در لابی نوش جان کنند.

هتل سینگو قشم

از امکانات هتل سینگو می توان به رستوران , کافی شاپ , اینترنت پرسرعت در لابی , رم سرویس , تاکسی سرویس بنا به درخواست مسافران و.... اشاره کرد. علاوه بر این , هتل تا فرودگاه تنها 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد. در نهایت اینکه هتل سینگو می تواند هتل مناسبی برای اقامت گردشگران عزیز تور قشم زمستان 94 باشد.

هتل سینگو قشم

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: هتل سینگو قشم, امکانات هتل سینگو قشم,عکس های هتل سینگو قشم,هتل های 3 ستاره قشم ,
تاریخ : دو شنبه 9 آذر 1394
نویسنده : samiM

بازار بزرگ خلیج فارس قشم

بازار بزرگ خلیج فارس قشم از بهترین بازارهای قشم و متشکل از 4 طبقه است. دو طبقه اول این بازار تجاری می باشد و دارای 80 فروشگاه است که در زمینه ای مختلف فعالیت دارند. در طبقه سوم 30 واحد اداری و مسکونی وجود دارد. طبقه چهارم این بازار یک رستاوران دارد که مسافران عزیز تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 می توانند پس از خرید خود از این بازار در رستوران آن غذایی لذیذ را نوش جان کنند و لذت ببرند. همچنین در طبقه چهارم نمایندگی های نوکیا , کارول , آرکوپل , لومیناک , JVC و وست پوینت و کنوود وجود دارد. همچنین بازار بزرگ خلیج فارس دارای 4 آسانسور و سیستم تهویه مرکزی هم می باشد.

 

 


بازار پردیس قشم از بازارهای جدید این جزیره می باشد که متشکل از 4 طبقه است و طبقه 1 و 2 آن دارای صد و چهل و هشت واحد تجاری , کافی نت , رستوران , کافی شاپ , نمایندگی انحصاری ایران خودرو , کلاسهای آموزشی زبان کامپیوتر  زبان خارجه و... می باشد. همچنین این بازار دارای آسانسور شیشه ای , بانک تجارت , نمایندگی محصولاتی مانند کن وود , جین , ماتسوشیتا , ماشین و ... نیز می باشد. گردشگران تور قشم نوروز 95 در این بازار می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. علاوه بر این طبقه سوم و چهارم این مرکز خرید متشکل از 90 واحد مسکونی است.

 

 

 

بازار مرجان قشم در حقیقت یک مجتمع تجاری - مسکونی است که در دو فاز ساخته شده است. فاز اول این بازار متشکل از: سوپر مارکت در طبقه زیر همکف , 60 فروشگاه و واحدهای اداری در طبقه اول , چندین واحد مسکونی و آپارتمان در طبقه دوم می باشد. فاز دوم آن متشکل از 50 فروشگاه و چندین واحد تجاری و مسکونی می باشد. این بازار در مجموع دارای 72 واحد مسکونی است. مسافران تور قشم برای تعطیلات ورودی 8 دی 94 که قصد تجارت یا همان خرید و فروش را دارند می توانند به بازار مراجان قشم سری بزنند.

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: بازار بزرگ خلیج فارس قشم,بازار پردیس قشم,بازار مرجان قشم,بازارهای قشم ,
تاریخ : دو شنبه 9 آذر 1394
نویسنده : samiM

 

آكواريوم پروانه طلايی قشم از جاذبه های دیدنی قشم می باشد که در هدف ارتقا بستر گردشگری می باشد . در این مجموعه 180 نوع آبزیان کمیاب و نادر از جاهای مختلف جهان جمع آوری شده و در این نقاط از کشور قابل مشاهده است . ظرفیت آب این آکواریوم 1100 لیتر می باشد و هزینه ای که برای آكواريوم پروانه طلايی قشم برآورد شده است حدود 5 میلیارد ریال می باشد. گردشگران تور قشم دی 94 می توانند از این مکان دیدنی در قشم بازدید کنند . از آبزیان دیده شده دی این آکواریوم می توان به ماهی مجستیک ، فرشته ماهی ، امپراطور ، بلورینگ اشاره کرد. شما برای رفتن به آكواريوم پروانه طلايی قشم به زیرزمین ساختمان سیمرغ که در ضلع غربی میدان امامقلی خان قرار دارد بروید. بازدید از این مکان برای شما در سفر تور قشم زمستان 94 میتواند جذاب باشد.

 مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: آكواريوم پروانه طلايی قشم,آکواریوم جزیره قشم,آکواریوم دریایی قشم,دیدنی های قشم ,
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نویسنده : samiM

مساجد قشم با توجه به وسعت خود بیشترین مسجدهای ایران را دارد که تعداد آنها به بیش از 200 عدد می رسد که برای اهالی جزیره بسیار مهم است . آنها تمام مراسم و فرایض دیدنی خود را در مساجد انجام می دهند . از قدیمی ترین مسجد های قشم که گردشگرانتور قشم دقیقه 90 از آن بازدید می کنند مسجد شیخ برخ در روستای کوشه است که این مسجد یک بار مورد بازسازی قرار گرفته است . این مسجد از بناهای تاریخی و قدیمی جزیره  است که جز جاذبه های سفر تور قشم آذر 94 به شمار می رود . از دیگر مساجد قشم ، مسجد لافت که در ساحل غربی این روستا می باشد که طرح آن ساده و قدیمی است که در طلوع و غروب خورشید رنگ هایی متناسب با فرهنگ جنوبی ایران را پدیدار می سازد .

 

 

مطالب مرتبط:

مسجد قبا قشم

سواحل قشم

قیمت هتل قشم ورودی 20 آبان تور قشم پاییز 94 هتل آرام قشم

قیمت هتل قشم ورودی 21 آبان تور قشم پاییز 94 هتل آرام قشم


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: مساجد قشم , مسجد قبا قشم,ند مسجد شیخ برخ,مسجد لافت,دیدنی های قشم,جاذبه های گردشگری قشم ,
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتل گل پونه قشم هتلی 2 ستاره در جزیره قشم می باشد . از هتل های خوب و راحت با تجهیزات لازم می باشد . کارکنان این هتل تمام امکانات لازم را برای میهمانان خود فراهم می کنند و در ساعات مختلف پذیرای مسافرانتور قشم ویژه تعطیلات آبان 94  هستند . از مزیت های هتل گل پونه قشم نزدیک بودن آن به بازارهای قشم است . شما می توانید با قیمت مناسب این هتل را رزرو کنید .

آدرس هتل : چهارراه پرديس - خيابان فلسطين - اول خيابان گلشهر

 

 

هتل مجید قشم جز هتل های تک ستاره قشم می باشد که دارای قیمت خوب و مناسب برای گردشگران تور قشم آبان 94 می باشد . برخورد کارکنان هتل با میهمانان بسیار عالی می باشد و هتل به امکانات لازم مجهز است و اتاق های آن راحت و دارای بهداشتی عالی می باشد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به لابی ، خدمات خانه داری ، اینترنت وایرلس و . . . می باشد که برای مسافران تور قشم آذر 94 فراهم گشته است . هتل مجید قشم برای افرادی که می خواهند هتلی با قیمت ارزان را رزرو کنند هتل بسیار مناسبی می باشد .

 

 

مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان آنا قشم

هتل آپارتمان شادناز قشم

هتل آپارتمان سما قشم

قیمت تور قشم

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: هتل آپارتمان های قشم ,هتل مجید قشم,هتل گل پونه قشم,هتل های ارازن قیمت قشم ,
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتل آرمان قشم از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار ساحلی شهر درگهان که دارای چشم اندازی بسيار زیبا و ديدنی نزدیک به  مجتمع های تجاری  می باشد و با بهترین امکانات هتلداری پذیرای میهمانان خود می باشد . هتل آرمان قشم جز اولین هتل های شهر درگهان می باشد که دارای اتاقهای راحتی برای مسافران تور قشم آذر 94 است که تعداد این اتاقها 27 عدد می باشد . از امکانات این هتل که قابل ذکر است می توان به تخت خواب های مناسب و دستگاه تلویزیون ، تلفن ، سیستم های گرمایشی و خنک کننده با تهویه مناسب ، یخچال و . . .  اشاره کرد . در کل اتاقهای هتل آرمان قشم دارای تجهیزات لازم و ضروری برای گردشگران تور قشم آبان 94 می باشد . همچنین شما می توانید در کافی شاپ زیبا و جدید هتل آرمان قشم لحظات خوبی را سپری کنید.

 


تور قشم هتل آلاله

هتل آلاله قشم از هتل های 3 ستاره این جزیره است که از نظر جغرافیایی دارای موقعیت مناسبی است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و اسکله تفریحی درگهان قشم قرار دارد. همچنین اتاق های این هتل رو به دریا هستند و مسافران عزیز تور قشم پاییز 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند از دیدن چشم انداز بی نظیر آن نهایت لذت را ببرند. هتل آلاله در نزدیکی مرکز خرید دو دلفین , مروارید , اطلس , ایران مال , پرشین گلف و... واقع شده است و گردشگران تور قشم دقیقه 90 با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل به سمت این مراکز خرید می توانند هر آنچه را که نیاز دارند از این بازارها تهیه نمایند.


هتل پرشین گلف قشم

هتل پرشین گلف قشم از هتل های 3 ستاره شهر درگهان این جزیره هفتگانه می باشد و یکی از زیباترین مجتمع های های این منطقه به حساب می آید که دارای 150 اتاق تمیز با امکانات رفاهی لازم برای میهمانان تور قشم 94 است از جمله تلویزیون , یخچال , تلفن , حمام , مبلمان و... می باشد. علاوه بر این هتل پرشین گلف دارای بهترین موقعیت جغرافیایی می باشد زیرا در نزدیکی مجتمع های تجاری دیا , دو دلفین , بازار صدف , بازار قدیم , بازار مروارید , بازار نگین , بازار نور و... قرار دارد و گردشگران تور لحظه آخری قشم با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به این مراکز تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , روم سرویس , لاندری , تاکسی سرویس , لابی , چایخانه سنتی و... اشار کرد.

تور قشم هتل پرشین گلف

 

مطلب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: هتل های درگهان قشم,هتل هاي درگهان قشم ,هتل آلاله درگهان قشم ,هتل آپارتمان آلاله درگهان قشم,هتل آرمان قشم , هتل پرشین گلف قشم ,
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتل ایرسا قشم هتلی 3 ستاره در جزیره قشم می باشد که از امکانات آن می توان به رستوران ، کافی شاپ ، تاکسی سرویس و . . . اشاره کرد . این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز شهر قرار دارد و نزدیک به بازارهای معروف قشم و برخی از جاذبه های دیدنی قشم که برای گردشگرانتور قشم آبان 94 ارزش دارد می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 30 دقیقه می باشد و تا مرکز شهر 10 دقیقه فاصله دارد . برای مسافران تور قشم آذر 94 که با کودک خود سفر می کنند هتل ایرسا قشم برای اطفال زیر 3 سال به صورت رایگان وو برای کودکان 3 تا 8 سال به صورت نیم بها حساب می شود . 

 

هتل کاوان قشم

هتل کاوان قشم هتلی 3 ستاره در جزیره می باشد که از بهترین هتل آپارتمان های معروف قشم می باشد. از مکان های دیدنی که نزدیک به هتل می باشند می توان به غار خربس ، دره ستاره ها ، ساحل زیبای ناز جنگل و . . . اشاره کرد ک مورد توجه توریست های تور قشم 94 می باشد . این هتل در مسیر اصلی جزیره قشم قرار گرفته است . از امکانات هتل کاوان قشم که برای گردشگران تورهای قشم مهیا گشته است ، کافی شاپ ، صندق امانات ، لابی ، نماز خانه و . . . می باشد .

 

مطالب مرتبط:

هتل سما قشم

هتل آسمان قشم

هتل آسماری قشم

تور قشم ورودی یکم آذر 94 دو شب و 3 روز


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره قشم,هتل ایرسا قشم,هتل کاوان قشم,هتل آپارتمان های قشم , هتل های ارزان قیمت قشم ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید